Sunday, December 16, 2012

Oh Kuantan..Be nice please?? T_T

Assalamualaikum. 
hantar aku balik Sabah sekarang pelisss.. SEKARANG..
there's nothing left for me here.. i dont have anyone..
dgn keadaan hidup Kuantan yg ntahpapa ne.. mmg tak ada yg syiok.. -__-
homesick aku semakin hari semakin teruk..
dgn 'benda-benda' tu yg selalu kacau.. plus study yg makin stress..
mmg aku tak nak dah stay sini weii.. rasa pointless gila aku dkat sini..
yknow what, masa aku tulis entry ne aku rasa nak nangis jerit sekuat hati..
AKU NAK BALIK SABAH!!!!!!
dah lama aku tak rasa down camne.. dah lama aku tak sakit hati camne..
paham tak, bila masalah datang satu demi satu..
otak aku ada satu jak utk pikir semua benda tu..
satu lagi, isu aku kena tipu syarikat insurans tu, mmg pakopp laa manusia tuu..
tak halal weii duit aku yg dorang makan tu..H A R A M
aku cuba utk redha, tapi serius aku tak boleh.. 1st time aku rasa duit kena tipu ne..
dan bila aku perlukan kawan kawan aku, ada benda lain lagi jadi..
Alhamdulillah, thanks to Allah sbb Dia bagi aku ujian banyak2 mcm ne..
buat aku sedar Dia masih sayang hambaNya yg sorang ne..
aku tak suka menangis.. aku tak suka jadi lemah camne..
aku ingat weii benda ne semua.. aku ingat.. sampai bila bila..
 aku harap seminggu ne berakhir cepat cepat! sbb aku nak cuti, aku dah tak tahan nak tanggung semua benda ne..
aku bukan jenis anak manja yg mengadu dkat parents bila aku ada masalah..
cepat la masa berlalu.. 5 bulan ne cepat la habiss.. aku nak jumpa family aku..
 



 

No comments: