Friday, December 7, 2012

FAKE IT TILL YOU MAKE IT!!!!

Assalamualaikum people :)
there's nothing interesting i want to share here..
my life for this second semester sangaaattt la boring -__-
duduk terperap dalam bilik sepanjang hari..still awkward dgn housemate baru :((
 i'll try my best utk rapatkan diri dgn mereka..huhu
 tekanan utk sem ne aku dah mula rasakan..macam2 benda jugak la yg aku alami awal2 sem ne..
rasa mcm gila2 desperate utk kejar deanlist tuu..ya,DESPERATE terhadap deanlist pun boleh kan?
setiap hari aku doa,aku taknak rasa gagal tu utk kali kedua..
aku janji aku buat yg terbaik..aku janji takkan kecewakan parents aku..
benda2 yg jadi sepanjang cuti, aku sedar parents aku banyak berkorban utk aku sampai ke tahap ne..
tolongg la jangan sia siakan usaha dorang tu wahai diri :((
PMR aku gagal dapat 8A, SPM pun aku gagal capai target aku..
kali ne janji aku usaha betul2, sampai la aku capai apa yg aku nak..
aku tak kesah tak dapat sambung degree law, tapi aku sangaaattt kesah kalau aku tak dapat result cemerlang utk semester dua ne...
ubah diri hari demi hari..FAKE IT TILL I MAKE IT..
benda baik mmg kena paksa buat sampai la benda tu jadi 'darah daging'..
insyaAllah aku boleh..kalau orang lain boleh buat,aku pun mestilah boleh buat kan?? :D

 

innallahama'ana :)
 ..ALLAH sentiasa ada..

 


No comments: