Sunday, December 2, 2012

Bismillahhirahmanirrahim :)

 Salam people.

weiii my new sem, new life, new spirit.. insyaAllah :)
ya,im here in Kuantan.. yesterday was a loonnnnnggg journey for me..
LD-Tawau-KL-Kuantan
gerak dari rumah jam7.30 pagi, sampai Kuantan 7.30 malam :(
penatttt gilaa.. sampai rumah, angkat barang2, beli barang2 sikit dkat 7E, pastu terus nonton bola...
alhamdulillah semalam Malaysia kalahkan Indonesia.. bangga gilaa tengok corak permainan Harimau Malaya.. im a proud MALAYSIAN :D
 unpack all the stuffs sampai jam1 pagi.. tidur around 2 :((
 gilaa homesick ne.. i really miss my family.. my parents sent me to the airport..
i hate to see my mom cried :'( 
aku ingat semua pesanan bapak aku :') aku dah besar, so kena kuat oke.. 
semester baru, azam baru.. 
i promise i'll do my best this time.. aku akan tebus semua kegagalan yg aku buat masa sem1.. JANJI
no heart feeling, no hard feeling :D
  aku akan pastikan aku dapat capai 3.0 tuu.. insyaAllah 

friends and family, i cant live without u all.. 
please, pray for me :')



No comments: