Sunday, December 18, 2011

SETIAP DETIK by HIJAU DAUN

Setiap detik engkau yang datang dalam mimpiku
setiap siang malam menggangguku
tak lelap tidurku karena dirimu
*setiap waktu engkau yang selalu menghantuiku
tak pernah lari dari pikiranku
tak mau hilang dari ingatanku
tahukah engkau saat gelap datang
aku masih mencarimu
engkau dimana
(repeat *)
tapi mengapa saat ku terjaga
kau masih tak di sampingku
sampai kapankah aku menantimu
selalu menantimu
**setiap detik aku memikirkanmu
setiap detik rindu meracuniku
setiap detik teringat ku padamu
setiap detik apa terus begini
ku mohon dengarkan rintihan hati ini
yang ku curahkan seraya ku bernyanyi
sampai kapankah aku terus begini
ku harap kau kan kembali kepadaku
(repeat**)
sampai kapankah aku terus begini
ku harap kau kan kembali kepadaku
ku harap kau kan kembali kepadaku
ku harap kau kan kembali kepadaku

yeay!lagu baru lagii..hehe..masa tulis lirik lagu ne,hati ber-bunga2..bahagia semcm jak..berkurun lama ny aku carikk lagu ne tau..alhamdulillah..akhir ny jumpa jugakk..aku sukaa gilaakk dgn lagu ne!sbb ny..orang dorm aku,nem ny NUR AYUNNI MOHD AYUB..dia selalu nyanyi lagu ne di dorm..yg lucu ny,setahun kami duduk di dorm yg sama,dia nyanyi lagu yg sama jak hari2..dan selama 9 bulan km hidup bsama2 tu,aku sgka lagu ne lagu yg dia cipta sendiri..hahaha!rupa2 ny lagu ne mmg di nyanyi kn olh penyanyi!dan penyanyi ny kumpulan HIJAU DAUN..hahaa!separuh mati aku sgka dia yg cipta sendiri lagu ne,sbb dia tuu pelik2 cket(but bcoz she is weird,ilove her!)..di sebab kn telampau slalu dgar lagu ne,aku pn ter-join laa jugakk suka dgn lagu ne..malang ny,bulan september tuu baruu la hati aku ne tgerak mau tanya2 dia pasal lagu ne..masa tuu la baru aku tau lagu ne sii HIJAU DAUN yg nyanyi..ba,best kn laguu ny??at least x telampau membuai perasaan laa..hahahaha!


this is miss ayunni!*dia belakon sdey2*haha!
dormmates..M13 2011 *sila abaikn pemandangan yg agak 'selekeh' di situ*
trademark dorm!haha*ayuu la sangat*
all together :) 

i miss them badly...*crying alone*
hahahahaha!

No comments: