Monday, December 5, 2011

LOVE make people DIE?

napa stiap kali org putus CINTA,kelar tangan,xmau makan,terjun bangunan..
apa yg dorang dpt lau buat  gtu??dpt kapel blk??or trus dpt kawin??
one word..IDIOT!
tlg laa fikir..hidup ne sekali jak ok!suma org pnah rasa PUTUSCINTA!
aku tau aku bkn ny org yg telampau arif dlm bnda ne..ok,aku pn pnah jugakk d kecewakn..tp FIKIR laa weii..
blom tentu lagii dy tu JODOH yg d takdir kn utk kau..xkn laa sbb clash jak pn,snggup cederakn diri sndiri??snggup siksa diri sndiri??whoa!DOSA ok...be-CINTA tu suda d kira DOSA,then lps ptus CINTA,mau lagikk taambah DOSA???bnyk btol sua ka pahala???
then aku yg kau panggil KAWAN ne apa guna?teda guna kaa iyaa??bkn jugak kau mau dgr kn apa aku nasihat??u neva think bout my feeling!AKU SAYANG KAU laa weii..kalau aku x sayang kau,x pyh ba aku susa2 kn diri nasihat kau slma ne..tp apa la ne aku dpt?ending ny gne jugakk kn???kau buat jugakk!bgs laa tu..skang kau mau marah aku plak yaa..ok fine!aku terima ba!aku KEJAM kn??ok..i knw it!mmg laa AKU KEJAM!x layak bheii org kejam mcm aku ne kawan sama kau..ba,go on..juz do wateva u want..xda hak jugak aku ne mau nasihat2 kau..mau marah2 kau..aku doa jak kau hepii dgn apa yg kau buat tu yaa..

 

No comments: