Saturday, December 10, 2011

Khairul Fahmi mahu bersara awal


“Apabila berdepan kontroversi seperti itu, saya terfikir untuk bersara awal. Saya sedih sebab cerita-cerita peribadi yang tidak elok disebarkan menyebabkan maruah keluarga saya terjejas.Saya sayangkan keluarga. Setakat ini keluarga masih memberi kepercayaan dan memberi sokongan, tapi kalau perkara sebegini berterusan susahlah"



ok!itu la statement terbaru dr apek..ini plak komen dr Ong Kim Swee.

"Apa yang media massa lakukan pada Apek,amatlah tidak berbaloi dengan jasa beliau terhadap negara.Wartawan yang menyebarkan berita-berita sebegini bukanlah wartawan sukan,malahan wartawan hiburan yang ngin mempopularkan majalah atau suratkhabar mereka"

statement dr Ong Kim Swee tu aku ambik dr dialog pcakapan ny dlm rancangan d TV1..aku lupa suda apa nem rancangan tu..apek pny statement plak aku ambik dr sbuah blog hiburan..ok!ne BUKAN aku yg buat2 tau..kesian apek..come on la!dia suda buat jasa utk negara ok..xkan la smpai hal peribadi dia pn mau d dedahkn..dia ada hidup dia sendiri kn..suka hati dia la mau hidup cmna pn..abaikn gaya hidup dia..yg penting,dia still keja utk negara,kasi menang HARIMAU MALAYA.thats enough..slps suma pengorbanan yg dia buat utk negara,xkan la ini balasan yg dia dpt??kpd mulut2 puaka yg x abis2 buruk2 kn apek,suda2 laa weii..hidup dia,dosa dia..kau peduli apa??hahaha!

mood : emosi tahap gilaa!x puas hati ne apek mau bersara :'(

No comments: