Wednesday, February 8, 2012

Hidup bekerjaya :D

Assalamualaikum wbt :)
lama ny x update beloog ne kn???online facebook pn jarang2..
well,aku kn bekerjaya..KONON!
hahhahhahahhah!
setakat keja KFC,bekerjaya laa sgt kn...
mmg busy gilaa,smpai kn mau online pun mcm takda mood jak waa..
bangun awal pagi,iron uniform keja,then besiap2 laa..
dlm 6jam gtu baru abiss keja!
blk uma,konfem EXHAUSTED!
bersihkn diri,pastu baru laa dpt rehat2 cket..
tidur pn mst awal!
mmg sandii la hidup sbagai 'pekerja' ne.. :(
sekarang baru laa merasa camna susah ny mau dpt duit..
dulu senang2 jak aku hambur2 duit,buang sana sini,'derma' d supermarket!
ish.ish.ish.
lepas ne,insyaAllah,perbaiki diri..buang sifat boros tu :D
even baru seminggu aku start keja ne,banyak suda pngalaman yg aku dpt..
PRICELESS oke :)
macam2 ragam manusia yg aku jumpa..
lepas 5tahun aku jadikk penghuni setia asrama SMSLD,mmg phubungan dgn manusia2 d dunia luar ne agak kurengg laa..
kdg2 rasa mcm aku ne 'pemalu' pulak..tp sbnar ny,bila kamu knal aku,kamu akn tau yg aku ne agak2 GILA jugak laa..perangai mcm ada wire putus jak..hahhaa!(ignore this please)
kawan2 keja,alhamdulillah..so far takda jugakk laa yg menyakitkan hatii..
harap2 takda laa yg cari masalah :)
p/s : dearest friends,respect me,and i'll respect you.thankyou :)
gambar,kemudian hari baru dpt upload oke..
sbb aku blom ambek apa2 gambar lagikk :)
nantii laa..pjalanan hidup ku d KFC tu masi pnjang lagii..
oke..update smpai cne jak..daaa~

#moreLOVElessHATE



No comments: