Friday, November 4, 2011

SENANG KA MAU MINTAK MAAF & MEMAAFKAN???

aku bosan ba...sjak kebalakangan ne bnyk btol org mau MINTAK MAAP!
hahha!padahal aku yg mau spm,x sdar diri:)
ndak baa...BOSAN tauk...
peoples keep saying  SORRY,but also keep doing the same MISTAKES!
apa guna mau mintak maap smpai nangis2 segala..padahal...nnt buat jugak balek..
haissshhhhhhhhh...
keras ka hti ku ne mau kasi maap org???
TIDAK laa...but i juz think dat such those persons are HIPOCRATES!!
(sorii la aku tlmpau terus terang ne)
kekadang aku rasa mcm dorg2 ne ndakda keikhlasan ba mau bekawan sama aku..ndaktau laa jugak napa aku rasa gne...telampau b'feeling ba aku kebalakangan ne...laen telampau ny,telampau btol!hahha...
suma laa org aku mau marah :(
mcmana laa aku mau mintakk restu SPM ku ne...

p/s : kpd kau c budak yg aku mksd kn dlm post ne(kau sdar juak tu kn aku tulis psal kau)...
aku rinduu kau sbnar ny!!!aku pn telampau juak emoC:(
ndaktaauu la napa telampau emo..BUKAN pasal 'befday' tu ba...yg pasal 'befday' tu cuma kaC tmbah2 lae aku punya bacat sama kau....lama suda ba aku tahan..mmg ndak t'tahan suda..aku sabar jak slama ne sbb aku pkir ba,aku sayang kau!ndak suka aku mengumpat org yg aku sayang..kau yg cabar kesabaran ku kn...itu laa yg kau dpt...aku malas mau mintak maap sbb aku rasa BUKAN salah ku..kau tau jugak kn mmg aku TERUK,mmg aku JAHAT..apabley buat laa mmg hati ku ne keras suda...:)))

itu jak la aku mau ckp.....tulus dr hatiku yg KERAS MCM BATU!

No comments: