Thursday, September 1, 2011

ramadhan terakhir d SMSLD...

suma org post pasal raya suda..aku baru mau post pasal ramadahn ku..aku sedih sbb ne laa ramadhan yg terakhir ku d SMSLD...5 tahun aku bpuasa d skula tuu..dr sahur,sungkai,smpai laa ke terawih..suma d skula 2..diz year mmg ramadhan plg bnyk dugaan..psal kwn2,study,pemly,ckgu...emmm....ramadhan kali ne jugak aku hadapi peperiksaan pcubaan SPM @_@...birthday ku,3ramadhan yg plg sedih..huhuhu...mariii simpan suma ny dlm kotak memori!:)

pic2 d bwh ne gelagat2 wrga SMSLD spnjg ramadhan..kebanyakan ny pic aspura jak sbb pic2 ne ihsan dr saudara MUNIR...:)



liat mau d kasi bgun sahur!



suasana bsahur...suma ny mukak mamai..:)





buka puasa...




bazar SMSLD..wlupn kecik n MCM teda apa2,aku bakal merindui suasana ny :'(










malam ihya' ramadhan dan majlis khatam al-Quran...

ba okainaa...itu saja laa yg mampu aku kongsikn..tunggu laa post pasal raya plak yee:)






No comments: