Sunday, July 24, 2011

hidup d smsld ne tambah tutt...............

aku pun xtau suda ne mau ckap mcm mana...sooo manry things happened here..:(..
and most all of them make me feel like TUTTTT!!!!huhuhu..okok..mari aq cerita kn cket2 yaa...hari jumaat yg lepas,km,1 form,menangisi pemergian ibu kpd saudara BAHRIN ANUAR..
TAKZIAH aku ucapkn..
kpd BAHRIN..hey kwn!aku tau kau kuat ba..tabah ya!!!kita mau spm suda ne..jd,jgn sampai pelajaran mu terabai geng..banyak kwn2 mu d cne..km selalu support kau!ok?
mmg sedih!sbb ny...c bahrin ne org yg selau buat km ketawa dlm kelas..mmg sedih tgk muka ny yg selalu ketawa 2,tetiba nangis!oh...suda!nnt aku sedih lg!!

pastuu....ayie n zr...siapa yg xtau 2..x payah la tau..kpd yg tau,kt doakn mereka..ya?aku xmau suda hilang kawan ne...cukup2 laa ecan.krul,kiki n maji...aq xmau suda!!!


pstu..psal aku punya aBCde...siapa dia??ba...post seterusny aku ceritakn...

~diamilikku?~

No comments: